Իմ մասին

Ինչքան զարմանալի չէ, բայց անունս Ալեքսանդր է: Կարող եմ բնութագրել ինձ տարբեր բառերով, բայց հիշողությանս մեջ ընդհանրապես տարբեր մտքեր են գալիս և գնում, բայց որոնք ես չեմ ուզենա բարձրաձայնեմ: Այդ պատճառով ես ուղղակի կարող եմ անցողիկ իմ մասին լրացնել: Այսքան-այսքան տարեկան եմ, ծնվել եմ այս վայրում, բայց կարևորը մնում է միայն մի բան, որ ես եկել եմ այս ուսումնական հաստատություն՝ հատուկ սպեկտրի հետաքրքությունների ետևից, որոնք ինձ մենակ կարող են հասցնել բարձունքների: Բայց, բացի ուսումից, ես ինքս ինձ համարում եմ ստեղծագործող մարդ, չեմ էլ կարող ինձ պատկերացնել առանց որևէ գործում ինձ դրսևորելու, թեկուզ առանց մեկ կաթիլ ներգրավվածության։ Այդ իսկ պատճառով, ես երբեմն զգում եմ, որ ինչ-որ բան կարոտում եմ իմ կյանքից, նույնիսկ կորցնում եմ ինչ-որ մի ակնթարթ, որը կարող էի ծախսել ավելի օգտակար և շահավետ գործերի վրա:

Оставьте комментарий